POLITYKA PRYWATNOŚCI OBIEKTU CAMP4U – Ochrona Danych Osobowych
Celem opracowania niniejszej polityki jest poinformowanie o zasadach ochrony prywatności podczas wykorzystywania informacji, jakie otrzymujemy bezpośrednio lub pośrednio od naszych Klientów, w tym również informacji pozyskiwanych za pośrednictwem naszych stron internetowych.
- Właścicielem obiektu i jednocześnie Administratorem Danych Osobowych jest – Car&Rest sp. z o.o. prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Camp4u z siedzibą w Zębicach ul. Opolska 46 NIP 8982265097, tel. +48 664 359 458; adres e-mail: info@camp4u.pl.
- Administrator danych informuje, iż podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), nazywane w skrócie RODO.
III. Zbieramy dane osobowe które są niezbędne do dokonania rezerwacji pobytu, oraz wykonania kompleksowej usługi hotelowej lub gastronomicznej.
- Podanie przez Klienta danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu wykonania rezerwacji pobytu, usługi hotelowej i zorganizowanej usługi gastronomicznej.
- Dane zbieramy podczas :
– procesu rezerwacji przez stronę internetową
– procesu rezerwacji wykonywanej osobiście na terenie obiektu, drogą telefoniczną lub mailową, a także w trakcie meldowania gościa na terenie obiektu.
Dane możemy pozyskać również od naszych partnerów z portali rezerwacyjnych (Booking.com , HRS, organizatorów imprez, itp. ), jeśli wyrażona została na to zgoda.
- Zbieramy następujące dane :
Podczas rezerwacji przez stronę internetową istnieje możliwość założenia konta Klienta lub założenia jednorazowej rezerwacji.
- Przy zakładaniu konta na stronie hotelu, Klient samodzielnie ustala hasło dostępu do konta, oraz podaje następujące dane:
- a) Imię i Nazwisko
- b) Adres ( ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy i miasto)
- c) Numer telefonu
- d) Adres e-mail
Wyżej wymienione dane mogą być samodzielnie zmieniane przez Klienta po zalogowaniu się do konta
– Przy jednorazowej rezerwacji wykonywanej przez stronę internetową, zakres zbieranych danych jest taki sam jak podczas zakładania konta, powiększony dodatkowo o kraj zamieszkania.
- Podczas rezerwacji dokonywanych osobiście, drogą telefoniczną lub mailową lub przez chat, a także meldowania Klienta w hotelu zbierane są następujące dane :
- a) Imię i Nazwisko;
- b) Adres ( ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy i miasto);
- c) Numer telefonu;
- d) Adres e-mail;
- e) Dane Przedsiębiorstwa wraz z nr NIP ( w przypadku wystawiania f-ry VAT na przedsiębiorstwo);
- f) Nr dokumentu tożsamości.
- Dane dzieci takie jak imię, nazwisko, narodowość i data urodzenia zbierane są wyłącznie od ich rodziców lub opiekunów prawnych w celu ustalenia ich wieku i przysługujących im zniżek, oraz w celach statystycznych ( obowiązek GUS).
- Podczas korzystania ze stron internetowych hotelu pobierane są automatycznie dodatkowe informacje ( adres IP przypisany do komputera z którego nastąpiło wejście na stronę hotelu,
zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, rodzaj systemu operacyjnego).
VII. Zebrane dane wykorzystujemy do następujących celów:
- Wypełniania naszych zobowiązań względem Klientów.
- Obsługi rezerwacji pokoi i wniosków dotyczących zakwaterowania:
Ø tworzenie i przechowywanie dokumentacji prawnej zgodnie ze standardami księgowości.
- Obsługi pobytu Klienta:
Ø monitorowanie korzystania z usług (telefon, bar, płatna telewizja itp.)
Ø zarządzanie dostępem apartamentów, parceli
Ø wewnętrzne zarządzanie listami Klientów, którzy zachowali się niewłaściwie podczas pobytu (zachowanie agresywne i antyspołeczne, naruszenie warunków umowy na terenie obiektu, naruszenie zasad bezpieczeństwa, kradzież, wyrządzenie szkody i wandalizm, problemy przy płatności).
- Poprawy obsługi, a szczególnie:
Ø przetwarzania danych osobowych Klienta w ramach naszego programu marketingowego – w celu prowadzenia działań marketingowych, promocji marek i lepszego poznania wymagań i życzeń Klienta,
Ø lepsze dostosowanie naszych produktów i usług do wymagań Klientów,
Ø dopasowanie ofert handlowych i wiadomości o promocjach przesyłanych Klientowi,
Ø informowanie Klienta o specjalnych ofertach i nowych usługach.
- Zarządzanie relacjami z Klientami przed pobytem, w trakcie i po:
Ø obsługa programu lojalnościowego,
Ø operacje segmentacji w oparciu o historię rezerwacji i preferencje Klienta – w celu przesyłania Klientowi dostosowanych wiadomości,
Ø tworzenie statystyk i obliczanie wyników handlowych, a także prowadzenie sprawozdawczości,
Ø zapewnienie danych kontekstowych wykorzystywanych przez narzędzie proponowania ofert, gdy Klient odwiedza internetową stronę hotelu lub rezerwuje hotel,
Ø wysyłanie newsletterów, promocji oraz ofert usług turystycznych, a także telefoniczny kontakt z Klientem,
Ø obsługa wniosków dotyczących anulowania subskrypcji, promocji, ofert turystycznych i ankiet zadowolenia,
Ø branie pod uwagę prawa do sprzeciwu.
- Poprawa usług, a w szczególności:
Ø obsługi skarg i zażaleń,
Ø oferowanie Klientowi korzyści z tytułu programu lojalnościowego.
- Zapewnienie bezpieczeństwa i usprawnienie korzystania ze stron internetowych w tym:
Ø poprawy nawigacji,
Ø wdrażanie środków zabezpieczających i zapobiegających oszustwom.
- Zapewnienie zgodności z przepisami prawnymi (np. w zakresie przechowywania dokumentów księgowych).
VIII. Dostęp do danych osobowych Klientów mają bezpośredni dostęp jedynie uprawnieni pracownicy obiektu, oraz Podmioty przetwarzające z którymi zawarto odrębne umowy (podwykonawcy świadczący usługi dla obiektu). Dane mogą zostać również udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
- Camp4u podejmuje właściwe środki techniczne i organizacyjne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, w celu zapewnienia maksymalnej ochrony danych osobowych naszych Klientów.
- Kiedy Klient przekazuje nam dane karty kredytowej podczas rezerwacji, przekierowywany jest na stronę akceptanta kart płatniczych który zapewnia bezpieczeństwo przeprowadzanej transakcji.
- Goście obiektu mają prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych, oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez obiekt. Ponadto prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądania ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia, oraz prawo do bycia zapomnianym w przypadku przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych.
XII. Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody do czasu jej odwołania.
XIII. Dane pozyskane z monitoringu usuwane są maksymalnie po 14 dniach od daty ich rejestracji.
XIV. W przypadku stwierdzenia że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
- Kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych możliwy jest w siedzibie obiektu, lub za pomocą skrzynki mailowej info@camp4u.pl
XVII. Zmiany w polityce prywatności Camp4u
Kemping Camp4u rezerwuje prawo do zmieniania, modyfikowania lub poprawiania niniejszej polityki w dowolnym momencie.
Ostatnia aktualizacja:01.02.2024r.