Polityka pywatności

 

     POLITYKA PRYWATNOŚCI OBIEKTU CAMP4U – Ochrona Danych Osobowych

Celem opracowania niniejszej polityki jest poinformowanie o zasadach ochrony prywatności podczas wykorzystywania informacji, jakie otrzymujemy bezpośrednio lub pośrednio od naszych Klientów, w tym również informacji pozyskiwanych za pośrednictwem naszych stron internetowych.

  1. Właścicielem obiektu i jednocześnie Administratorem Danych Osobowych jest – spółka OOH BOX sp. z o.o. prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Camp4u z siedzibą w Zębicach ul. Opolska 46 NIP 8991234305, tel. +48 791510960, adres e-mail: info@camp4u.pl.
  2. Administrator danych informuje, iż podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), nazywane w skrócie RODO.

III. Zbieramy dane osobowe które są niezbędne do dokonania rezerwacji pobytu, oraz wykonania kompleksowej usługi hotelowej lub gastronomicznej.

  1. Podanie przez Klienta danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu wykonania rezerwacji pobytu, usługi hotelowej i zorganizowanej usługi gastronomicznej.
  2. Dane zbieramy podczas :

– procesu rezerwacji przez stronę internetową

– procesu rezerwacji wykonywanej osobiście na terenie obiektu, drogą telefoniczną lub mailową, a także w trakcie meldowania gościa na terenie obiektu.

Dane możemy pozyskać również od naszych partnerów z portali rezerwacyjnych (Booking.com , HRS, organizatorów imprez, itp. ), jeśli wyrażona została na to zgoda.

  1. Zbieramy następujące dane :

Podczas rezerwacji przez stronę internetową istnieje możliwość założenia konta Klienta lub założenia jednorazowej rezerwacji.

  1. Przy zakładaniu konta na stronie hotelu, Klient samodzielnie ustala hasło dostępu do konta, oraz podaje następujące dane:
  2. a) Imię i Nazwisko
  3. b) Adres ( ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy i miasto)
  4. c) Numer telefonu
  5. d) Adres e-mail

Wyżej wymienione dane mogą być samodzielnie zmieniane przez Klienta po zalogowaniu się do konta

– Przy jednorazowej rezerwacji wykonywanej przez stronę internetową, zakres zbieranych danych jest taki sam jak podczas zakładania konta, powiększony dodatkowo o kraj zamieszkania.

  1. Podczas rezerwacji dokonywanych osobiście, drogą telefoniczną lub mailową lub przez chat, a także meldowania Klienta w hotelu zbierane są następujące dane :
  2. a) Imię i Nazwisko;
  3. b) Adres ( ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy i miasto);
  4. c) Numer telefonu;
  5. d) Adres e-mail;
  6. e) Dane Przedsiębiorstwa wraz z nr NIP ( w przypadku wystawiania f-ry VAT na przedsiębiorstwo);
  7. f) Nr dokumentu tożsamości.
  8. Dane dzieci takie jak imię, nazwisko, narodowość i data urodzenia zbierane są wyłącznie od ich rodziców lub opiekunów prawnych w celu ustalenia ich wieku i przysługujących im zniżek, oraz w celach statystycznych ( obowiązek GUS).
  9. Podczas korzystania ze stron internetowych hotelu pobierane są automatycznie dodatkowe informacje ( adres IP przypisany do komputera z którego nastąpiło wejście na stronę hotelu,

zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, rodzaj systemu operacyjnego).

VII. Zebrane dane wykorzystujemy do następujących celów:

  1. Wypełniania naszych zobowiązań względem Klientów.
  2. Obsługi rezerwacji pokoi i wniosków dotyczących zakwaterowania:

Ø tworzenie i przechowywanie dokumentacji prawnej zgodnie ze standardami księgowości.

 

  1. Obsługi pobytu Klienta:

Ø monitorowanie korzystania z usług (telefon, bar, płatna telewizja itp.)

Ø zarządzanie dostępem apartamentów, parceli

Ø wewnętrzne zarządzanie listami Klientów, którzy zachowali się niewłaściwie podczas pobytu  (zachowanie agresywne i antyspołeczne, naruszenie warunków umowy na terenie obiektu, naruszenie zasad bezpieczeństwa, kradzież, wyrządzenie szkody i wandalizm, problemy przy płatności).

 

  1. Poprawy obsługi, a szczególnie:

Ø przetwarzania danych osobowych Klienta w ramach naszego programu marketingowego – w celu prowadzenia działań marketingowych, promocji marek i lepszego poznania wymagań i życzeń Klienta,

Ø lepsze dostosowanie naszych produktów i usług do wymagań Klientów,

Ø dopasowanie ofert handlowych i wiadomości o promocjach przesyłanych Klientowi,

Ø informowanie Klienta o specjalnych ofertach i nowych usługach.

 

  1. Zarządzanie relacjami z Klientami przed pobytem, w trakcie i po:

Ø obsługa programu lojalnościowego,

Ø operacje segmentacji w oparciu o historię rezerwacji i preferencje Klienta – w celu przesyłania Klientowi dostosowanych wiadomości,

Ø tworzenie statystyk i obliczanie wyników handlowych, a także prowadzenie sprawozdawczości,

Ø zapewnienie danych kontekstowych wykorzystywanych przez narzędzie proponowania ofert, gdy Klient odwiedza internetową stronę hotelu lub rezerwuje hotel,

Ø wysyłanie newsletterów, promocji oraz ofert usług turystycznych, a także telefoniczny kontakt z Klientem,

 

 

Ø obsługa wniosków dotyczących anulowania subskrypcji, promocji, ofert turystycznych i ankiet zadowolenia,

Ø branie pod uwagę prawa do sprzeciwu.

 

  1. Poprawa usług, a w szczególności:

Ø obsługi skarg i zażaleń,

Ø oferowanie Klientowi korzyści z tytułu programu lojalnościowego.

 

  1. Zapewnienie bezpieczeństwa i usprawnienie korzystania ze stron internetowych w tym:

Ø poprawy nawigacji,

Ø wdrażanie środków zabezpieczających i zapobiegających oszustwom.

 

  1. Zapewnienie zgodności z przepisami prawnymi (np. w zakresie przechowywania dokumentów księgowych).

VIII. Dostęp do danych osobowych Klientów mają bezpośredni dostęp jedynie uprawnieni pracownicy obiektu, oraz Podmioty przetwarzające z którymi zawarto odrębne umowy (podwykonawcy świadczący usługi dla obiektu). Dane mogą zostać również udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

  1. Camp4u podejmuje właściwe środki techniczne i organizacyjne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, w celu zapewnienia maksymalnej ochrony danych osobowych naszych Klientów.
  2. Kiedy Klient przekazuje nam dane karty kredytowej podczas rezerwacji, przekierowywany jest na stronę akceptanta kart płatniczych który zapewnia bezpieczeństwo przeprowadzanej transakcji.
  3. Goście obiektu mają prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych, oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez obiekt. Ponadto prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądania ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia, oraz prawo do bycia zapomnianym w przypadku przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych.

XII. Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody do czasu jej odwołania.

XIII. Dane pozyskane z monitoringu usuwane są maksymalnie po 14 dniach od daty ich rejestracji.

XIV. W przypadku stwierdzenia że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).

  1. Kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych możliwy jest w siedzibie obiektu, lub za pomocą skrzynki mailowej info@camp4u.pl

 

 

XVII. Zmiany w polityce prywatności Camp4u

Kemping Camp4u rezerwuje prawo do zmieniania, modyfikowania lub poprawiania niniejszej polityki w dowolnym momencie.

Ostatni aktualizacja:11.03.2020r.

Przewiń do góry